(1 بررسی مشتری)
ساچمه Exact Jumbo Heavy

کالیبر: 5.52
گرین: 18.13
وزن هر ساچمه: 1.175
تعداد در هر قوطی: 500 تایی

1.759.000 تومان

4 عدد در انبار

4 عدد در انبار

0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

توضیحات

ساچمه Exact Jumbo Heavy

ساچمه Exact Jumbo Heavy
اگر شما هم در مورد دقت پایین ساچمه های Diabolo pellets .22 حرف هایی از دوستانتان شنیده اید پیشنهاد می‌کنیم به آن‌ها بگویید نتایج تیراندازای ورزشی در فاصله‌های کمتر از 50 متر با اهداف کوچک را بررسی و مطالعه کنند. یا از علاقمندان این رشته در مورد JSB EXACT JUMBO سئوال کنند.
یا اگر فکر می کنید پراکندگی مرکزی 19 میلی متری در فاصله تقریبا 90 متری نشانه ی دقت پایین است، باید توجه داشته باشید که ما در مورد تفنگ‌های بادی صحبت می‌کنیم!
محصولات JSB EXACT JUMBO به دلیل وزن خود، به شکل خاصی طراحی شده و توزیع کاملی از مرکز ثقل و هم‌ترازی را دارا هستند. این سری بهترین انتخاب برای تیراندازی در مسافت‌های نسبتا طولانی است. محصولات EXACT، دقیقاً مانند سایر محصولات، کنترل کیفی دقیقی دارند. JSB کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است، آنچه بر عهده‌ی شماست تیراندازی دقیق است …
ساچمه‌ها در فاصله 45 متری تست شده‌اند. نتیجه اینکه در 5 بار شلیک (گروپ گیری) حداکثر فاصله مرکز تا مرکز برخوردها 16میلی متر بدست آمد.

 

ساچمه Exact Jumbo Heavy

آیا دوست دارید در هر شرایط جوی تیر شما به هدف اصابت کند؟ پایداری، تعادل و دقت فوق العاده‌ای داشته باشد؟ Exact Jumbo Heavy همه‌ی انتظارات را برآورده می‌کند. با اطمینان خاطر تفنگ خود را مسلح کنید؛ هدف در انتظار شماست!
اگر قدرت شلیک تفنگ بادی شما بر روی 16J تنظیم شده باشد سرعت خروج ساچمه در دهانه لوله 165M/S خواهد بود.

وزن هر ساچمه: 1.175 گرم   کالیبر: 5.52   تعداد در هر بسته: 250 عدد
وزن هر ساچمه: 1.175 گرم   کالیبر: 5.52   تعداد در هر بسته: 500 عدد

 

توضیحات تکمیلی

مدل

Exact Jumbo Heavy

کالیبر

5.52mm

گرین

18.13

وزن-یک-ساچمه

1.175 گرم

تعداد-در-بسته

۲۵۰ تایی , ۵۰۰ تایی

شرکت-سازنده

JSB

کشور-سازنده

جمهوری چک

نظرات مشتریان

5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای ساچمه Exact Jumbo Heavy

پاکسازی فیلتر
  1. رضا شاهرخی (خریدار محصول)

    درود.
    استاد گرامی چراساچمه های gsb در مواردی روی قوطی حروف cz در زیر نوشته ها درج نشده. و اینکه چرا کیفیت این دو نوع باهم فرق داره .ساچمه هایی که حروف cz روی قوطی نوشته شده از دقت بیشتر و کیفیت بالاتری برخوردار هستند حتی ساچمه هایی که از شرکت شما خریداری کردم هم شامل همین موارد هست .در قوطی هایی که czنوشته نشده تعداد زیادی ساچمه خارج از فرم وجود داره و از نظر دامنه و وزن هم اختلاف دارند

دیدگاه خود را بنویسید